Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

SparC checking in!

SparC
1 maart 2021, 13:05
Hallo heren (en dames?),

via deze weg wil ik me even voorstellen. Ik ben Peter Hoekstra, nickname SparC. Geboren en getogen te mooie Eindhoven en inmiddels alweer 41 jaartjes jong. Getrouwd en vader van 2 kinderen, een meisje 11 en een jongen van 8. Als klein kind al verkocht aan de vliegerij. Het derde woordje wat ik ooit sprak na mama en papa was vliegtuig, gevolgd door het vierde woordje piloot ;-). Helaas nooit van gekomen, onder andere door de bezuinigingsdrift van defensie. Mijn sim-avontuur begon ergens bij retaliator denk ik, gevolgd door Chuck Yeagers Air Combat en zo verder tot de Jane`s series en die van DID (TFX, EF2000, F22) en uiteraard ook Falcon gevlogen. Het heeft toen een aantal jaren stil gelegen enerzijds door het worden van een family man met vrouwtje, huisje, kids en anderzijds ook vanwege de hardware. Toch een aantal jaar geleden weer eens langzaam wat F4 gevlogen en getwijfeld om te joinen etc maar bleef het een beetje hangen. Tot een jaartje of 3 terug, nieuwe rig gekocht met DCS erop en wat F14 en Mirage gevlogen. Met de komst van de Viper het echt serieus opgepakt en alle ins-outs zo goed mogelijk eigen gemaakt en online begonnen met vliegen. Via Bas werd ik erop gewezen dat jullie ook meer met DCS gingen doen en heb ik meteen gereageerd. Hopelijk is de IQT voor DCS snel rond en hoop ik snel "echt" te kunnen joinen ;-)

Groetjes
SparC
Whisper
2 maart 2021, 00:11
Hey SparC!

Welkom op het forum! Goed om te horen dat je weer aan de sim geraakt bent. IQT voor DCS wordt momenteel hard aan gewerkt. Op het forum en deze website zal zeker gemeld worden wanneer deze live gaat, hier staat momenteel nog geen datum voor. Dus check hier vooral in voor updates.

Hopelijk tot snel dus!

Groeten, Whisper
Wildman
3 maart 2021, 19:32
Welkom SparC!

Lekker oefenen in DCS totdat de IQT klaar is a en dan snel lid worden van ons leuke squadron! Het zal je vast bevallen!!

Groeten,

Wildman
Icarus
4 maart 2021, 20:33
Dag SparC, Leuk dat je ons gevonden hebt.

tot snel in de lucht!!!
Snowman
6 maart 2021, 14:35
Hi SparC,

Welkom!
Duck
13 april 2021, 13:59
Welkom SparC Heel veel succes met de IQT, hoop je snel te verwelkomen op ons Discord

See you in the skies!
Duck
Fluke
15 april 2021, 14:50
Welkom!

EF2000 en Janes... brings back memories
Mantaray
27 april 2021, 10:09
Welcome
Dash
3 mei 2021, 17:04
Welkom en je zult snel wennen denk ik
Scuby
28 mei 2021, 08:53
Welkom SparC bij het 31st!
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]