Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen: Doc

Doc
19 maart 2021, 21:07
Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Mark -Doc- Bakker, 43jr. Al lang geleden begonnen met flightsims op de Amiga500. In 1998 begonnen met Falcon4 en, met ook aardig wat pauzes tussendoor, alle updates meegemaakt tot aan BMS 4.35. Sinds kort ook maar eens een uitstapje gemaakt naar DCS F16. Grafisch erg mooi, maar aan die Viper moeten ze nog wel wat sleutelen.
Ik heb in 2003 t/m 2007 meegedaan met de LLTM, Lowlands Tigermeet, als onderdeel van eerst een bijelkaar geraapt lone wolfs squad en later met de 399th Berserkers. Helaas is het online vliegen nooit echt goed van de grond gekomen door tijdsgebrek/werk/gezin/vele andere hobbies.
Recent ben ik door mijn andere, aan flightsim gerelateerde hobby, simpit bouwen, in contact gekomen met 31st lid Knight en zo dus ook bij het 31st terecht gekomen.

Ik ga me goed verdiepen in de IQT eisen en daarna maar eens kijken hoe veel ik moet bijleren om de checkride te kunnen aanvragen.

Mark -Doc-
Wildman
20 maart 2021, 13:45
Hi Doc,

Leuk dat je je hebt aangemeld bij ons squadron! Je vliegervaring zo lezend zal dat met die IQT best snel goed komen. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Er is binnen ons squadron een enorme hoeveelheid kennis aanwezig.
Tot snel bij de IQT danwel de First Flight!

Wildman
Diver
20 maart 2021, 20:25
Welkom! Klinkt alsof die iqt geen probleem gaat zijn met je falcon achtergrond! -Diver
Bubba
22 maart 2021, 20:28
Welkom! En tot snel online, die IQT heb je zo onder de knie.
Snowman
22 maart 2021, 21:05
Hi Doc!
Welkom!
LLTM 2007 Brings back memories ☺️
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]