Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Hoi allemaal

Wolfman
11 april 2021, 09:43
Ben weer terug van weggeweest Jaren geleden was ik hier al eens lid en heb met sommigen van jullie al eens gevlogen. BMS heeft voor mij echt plaats moeten maken voor DCS en was daarom blij om te zien dat DCS nu ook een optie is binnen het 31st. Ik vlieg eigenlijk alleen maar in VR en terug naar 2d is eigenlijk geen optie meer Mijn hart ligt echt in de luchtvaart. Zo heb ik jarenlang parachute gesprongen en instructie gegeven op Paracentrum Texel (dat ligt inmiddels alweer een behoorlijk tijdje achter me) en heb ook ooit mijn PPL gehaald en zo'n 600 uur bij elkaar gevlogen. Verder ben ik ook nog zo'n 14 jaar werkzaam geweest als hoistoperator in een helikopter. Dus een groot deel van mijn leven ben ik in de luchtvaart actief geweest. Flightsim is altijd een enorme passie van mij geweest en met name in DCS heb ik inmiddels redelijk wat uurtjes zitten. Ik weet hoe leuk het kan zijn om in een virtueel squadron te vliegen en dat mis ik toch wel, dus vandaar mijn aanmelding. Bovendien heb ik bij het 31st altijd een goed gevoel over gehouden, dus hier ben ik weer

Kijk er naar uit om binnenkort met jullie te vliegen!

Greetz,
Wolfman
Spider
11 april 2021, 10:07
Hoi Wolfman. Welkom terug dan! VR is inderdaad een mooie beleving. Op mijn GTX970 gaat dat echter niet echt soepel. De 3080 is besteld, maar dat duurt nog wel even voordat die geleverd wordt.

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
Snowman
11 april 2021, 11:53
Hi wolfman,

Welkom. terug!
Duck
12 april 2021, 00:32
Welcom back Wolfman, see you in the skies of DCS
Icarus
12 april 2021, 16:51
Leuk dat je het weer oppakt. Zien we elkaar vast snel in the sky's

Groet Icarus
Fluke
15 april 2021, 14:46
Wb... hopelijk is de rust een beetje weergekeerd voor je
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]