Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

even voorstellen : Erwin "duck"

Viper313
26 mei 2021, 22:11
hallo allemaal,

Ik ben erwin 31 jaar en compleet verslaafd aan alles wat vliegt
door gezondheids problemen in t verleden mag ik geen auto rijden dus veel vliegbasis bezoeken zit er niet in voor mij en toen ik DCS zag vorige maand zag ik al snel in dat dat het dichts bij t echte is !
speel nog maar een week maar ben nu al verkocht aan het spel! wil er alles over leren en via facebook bij jullie terecht gekomen!
ik ga bezig met het IQT pakket en hoop jullie snel te zien
Spider
27 mei 2021, 08:41
Hoi Erwin. Welkom bij 31st. We hebben al een vlieger met de callsign Duck, dus ik vrees dat je toch een andere moet gaan kiezen. Succes met de IQT!

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
Bubba
27 mei 2021, 14:01
Hallo Erwin,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Veel succes met het oefenen van de IQT en tot snel in de lucht!
Viper313
27 mei 2021, 17:09
heey jongens is er een oefen server waar je online kunt oefenen? ik krijg de AOA maar niet juist en gaat nog vaak genoeg mis! bak er nog weinig van maar dacht door online te vliegen meer te leren!

ik zal mijn callsign aan passen!
Bubba
27 mei 2021, 17:52
We hebben geen oefenserver die 24/7 draait. Je zou in DCS een Free Flight missie kunnen openen in de Caucasus, een airbase zoeken en oefenen. Als je niet goed uitkomt maak je een doorstart en lijn je jezelf weer op met de landingsbaan.

Verder staat in de IQT Outline.PDF staat een link naar een Youtube video met de landing tutorial. Als je die instructies volgt gaat het goed komen.

https://www.youtube.com/watch?v=1QSrLOdw1ZA

Viper313
27 mei 2021, 18:35
heey bubba thanks! gaat nu al beter! , heb alle info geprint en in een map gestoken, kan ik tussen werk door doorlezen en "leren"voor de checkride
Scuby
28 mei 2021, 08:45
Welkom Erwin bij het 31st!

Bij ons squadron kun je vliegen met Falcon BMS en DCS. Beiden hebben unieke en leuke voordelen en ze worden vooral gezien als (F-16C) "simulatoren" in plaats van "games", het meest vanwege het studieniveau en diepgang. In ons squadron proberen wij zo realistisch mogelijk de missies met F-16 te benaderen, zonder daarbij afbreuk te doen aan vliegplezier of vliegersniveau.

Leuk dat je enthousiast gaat oefenen voor je IQT, en wie weet zien we je snel hangen aan onze vleugels. Let op dat een IQT meer een test van je basisvaardigheden is en minder een training zelf (er zit dus wel iets van training in). Echt leren en trainen gebeurt door zelf de manuals te begrijpen en veel in de sim te oefenen. En ook als je in het squadron bent, blijf je leren. Dat is het gave van een simulator en het samenwerken in steeds weer andere missies.

Tot snel en groet, Scuby

ps. hou er rekening mee dat na je IQT misschien wel een leuke callsign vóór je wordt bedacht door onze leden

Viper313
31 mei 2021, 14:47
het kan even duren voordat ik me aanmeld voor checkride, ik ben net geopereerd aan mn mond en gamen doet me nog echt teveel pijn aan t hoofd , intussen mooi tijd om alle texten door te lezen
Bubba
1 juni 2021, 15:58
Sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst.
Duck
2 juni 2021, 14:55
Hi Erwin, Duck hier
Leuk dat je ons hebt gevonden en je voorgesteld hebt.
Heel veel succes en sterkte met je herstel na je operatie en lezen van alle F-16 info. En daarna snel je IQT afnemen

See you in the skies, Duck
Viper313
10 juni 2021, 18:27
ik ben nog even oefenen met SRS want krijg het nog niet 100% aan de praat en dan meld ik me aan voor de checkride
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]