Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen Harry "Dex"

Dex!
7 december 2021, 20:27
Hallo vliegeniers,

Toen ik jong was wilde ik vlieger worden. Dit is me helaas net niet gelukt. Ik werd wel aangenomen als officier gevechtsleider (Fighter Controller) bij het toenmalige CRC in Nieuw-Millingen en daar heb ik vanaf 1987 t/m 1995 gewerkt. Na die tijd rond 2000 vloog ik al online in Falcon 4.0. De jaren daarna niets meer mee gedaan totdat ik een aantal maanden geleden een filmpje zag van DCS in VR. Toen dacht ik dat wil ik ook. Dus pas geleden een PC, HOTAS, en VR gekocht. Nu een aantal dagen aan het vliegen met de VR bril en het is waanzinnig.

Bij dit Squadron terecht gekomen omdat ik mijn rudders kocht bij Stefan één van de leden. Ik ga oefenen en dan zie ik jullie hopelijk snel in the virtuele skies!!
Bubba
7 december 2021, 22:34
Heej hallo Dex!

Leuk dat je ons gevonden hebt. Oefen ze en tot snel in de virtuele skies!

Bubba
Spider
8 december 2021, 13:52
Fighter Controller. Interessant. Bekend met de LotATC software voor DCS? Lijkt me leuk om van jou te leren hoe dat controller gebeuren werkt. Welkom!

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
Dex!
8 december 2021, 19:16
Nee niet bekend met LotATC. Ik weet niet of ik jullie nog wat kan leren hoor. Volgens mij weten jullie er al heel veel van af
Gonzo
8 december 2021, 20:59
welcome and have fun
Wildman
9 december 2021, 09:45
Hi Dex,

Goed om te zien dat je mijn uitnodiging om lid te worden hebt aangenomen! Ik zou zeggen: niet al te lang alleen blijven oefenen, maar snel zorgen dat je mee online kunt vliegen. Daar leer je uiteindelijk het snelste door.

Welkom bij de club!

Wildman (Stefan)
Dash
8 januari 2022, 21:06
Welkom Dex, zie je snel met je online mqt oefeningen
Duck
19 januari 2022, 22:28
Hi Dex, we hebben elkaar al gesproken en gevlogen, maar nogmaals welkom
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]