Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen - Quarcas

Quarcas
26 januari 2022, 17:34
Beste leden van 31st,

Via youtube kwam ik jullie tegen. Na jaren al lone wolf te hebben gevlogen in DCS lijkt het me nu geweldig samen met jullie in formatie te vliegen! "ben dus niet helemaal groen meer"
Mijn naam is Leon Böhmer (Quarcas) en kom uit Zutphen 37 jaar oud.
Zal deze week op de discord komen om mijzelf verder toe te lichten en of ik een test moet afleggen. Al moet ik nog even opzoeken wat precies het adres is.

Fijne avond
Groeten
Bubba
26 januari 2022, 17:39
Hallo Leon/Quarcas!

Leuk dat je ons gevonden hebt!

Ik stel voor dat je een IQT Checkride aanvraagt en het instructiematerial bestudeert. Voor een ervaren piloot mag dit geen probleem zijn. ;-) Dan neemt een DCS instructeur vanzelf contact met je op en zien we je snel in de virtuele skies. Succes!
Dash
31 januari 2022, 13:25
Hey Quarcas,

Welkom en hopelijk ben je al wat verder gekomen met aanmelden en oefenen. Tot binnenkort
Quarcas (Leon)
11 oktober 2022, 00:01
Is er een instructeur(s) die mij wil toevoegen op steam? voor eventueel een kennis making.. mij profiel code is : 1021221954
Alvast bedankt!
Vordy
13 oktober 2022, 22:36
Hoi Quarcas,
Welcome at 31st. Achterhoek begint aardig vertegenwoordigd te worden: Easy Vorden, Vordy Ruurlo ;-)


Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Icarus
30 november 2022, 16:44
Dag Quarcas,

De site en Discord zijn de 2 platformen die wij gebruiken.

Om lid te worden dien je; jezelf aan te melden via de site (al gedaan), de theorie van het 'IQT pakket' bestudeerd te hebben (met de bijgeleverde missie eventueel paar keer geoefend) , om vervolgens de IQT aan te vragen en te behalen.

Via Discord... zie link hieronder, kan je alvast op binnen komen en summier het een en ander bekijken. In het 'Even voorstellen' kanaal kan je net als op dit forum contact leggen met andere leden.
https://discord.gg/KynjMdnZ

Succes en tot spoedig
Quarcas (Leon)
27 december 2022, 22:53
Hey Icarus, dank voor je bericht!

Zal zo spoedig mogelijk op discord verschijnen en mijzelf verder toelichten. IQT had ik inderdaad al door genomen, nu de praktijk nog.

@Vordy Dat worden achterhoekse dialecten op discord xD! Al lang bij 31st trouwens?

Greetings
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]