Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Nieuw lid

Buin
16 februari 2022, 12:57
Goedemorgen Allen,

Mijn naam is Erik 50 jaren jong en ben een jaar aan het spelen met DCS in VR. Luchtvaart enthousiast en flink wat jaren ervaring in de burgerluchtvaart. Lijkt me leuk om meer multiplayer te gaan vliegen en bij te leren. Hopelijk tot snel online Groet ‘ Buin ‘

PS meteen maar een vraag erin gooien, moet ik nog steeds SRS downloaden of zijn jullie ondertussen al overgestapt naar DCS Voice Chat?
Icarus
16 februari 2022, 13:35
Dag Erik,

leuk dat je ons gevonden hebt.
Wij gebruiken op dit moment nog SRS, al is het sporadisch alleen bij grotere vluchten met meerdere flights.

lees het IQT document door en oefen het een paar keer.
Dan zien wij vanzelf een IQT aanvraag binnenkomen.
Heel veel succes en hopelijk tot snel...

Groet Icarus
Buin
16 februari 2022, 13:37
Hai Icarus,

Ik heb het IQT document doorgenomen hoe kan ik de aanvraag voor een toelatings check indienen?
Icarus
16 februari 2022, 14:14
Als je alle 4 de stappen hebt doorlopen moet er onder het kopje "lid worden" / "Checkride", een IQT aanvraag button zijn, waar je de datum en tijd kan aangeven.

2e Tip: Probeer zelf ook eerst even de vlucht te oefenen. missie file zit in het IQT pakket meegegeven
Spider
16 februari 2022, 14:51
Hoi Buin, Welkom bij 31st. Je kan onder menu-punt Checkrides -> DCS de IQT aanvragen. Succes!

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
Dash
8 maart 2022, 22:11
Welkom Buin,

begreep dat je druk op een Airbus bent.? Dan in ieder geval bekend met de stick ;-)

Tot binnenkort in de Virtual Skies..
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]