Forum

[Algemene forums] Vragen over DCS / BMS en 31st

Lijst actuele BMS Theaters

Scuby
3 juli 2017, 12:17
Wij vliegen bij het 31st met de onderstaande BMS theaters. Uiteraard ben je vrij om deze en andere theaters wel of niet te installeren, de onderstaande lijst is dus niet verplicht. Voor een soepel verloop van de multiplayer ervaring vragen wij van iedereen - bestaand of nieuw lid - om de onderstaande theaters graag standaard te houden (dus géén modificaties a.u.b.) en om de theaters regelmatig op de juiste versie te controleren.

Voor een overzicht van alle theater gerelateerde posts, zie de theater sub-sectie op het BMS forum:
http://www.benchmarksims.org/forum/forumdisplay.php?32-Theater-Discussion

*****************
BMS 4.34

Korea Theater
(zie standaard install)

Balkans Theater
20 april 2019
link

-Unofficial- Israel Theater
24 november 2019
link

31st Theater
v.0.3, 12 juni 2018
(zie forum)


*****************

Mocht er iets niet juist zijn aan bovenstaande gegevens, post dan even de gegevens in deze thread zodat we het up-to-date kunnen houden! Bedankt!

Veel vliegplezier!
Scuby
6 juli 2017, 10:23
Standaard Korea toegevoegd.
Scuby
19 september 2017, 20:05
Balkans versie 3.6 toegevoegd. (was versie 3.5).
Scuby
23 september 2017, 09:51
Balkans Link is naar de full installer.

Voortaan zijn de bovenstaande links zoveel mogelijk naar full installers.
Snowman
10 oktober 2017, 19:11
Ikaros is nu 4.1.1
Scuby
15 oktober 2017, 15:45
Bijgewerkt met patch voor Ikaros. Let op, installeer eerst v.4.1.0 op je pc. Daarna de patch.
Kneejo
16 oktober 2017, 16:52
In de theaterlijst in BMS geeft hij aan dat Ikaros nog op versie 4.0.1 zit, ondanks dat ik 4.1.0 en de 4.1.1 patch heb geïnstalleerd.
Heb hem opnieuw geïnstalleerd met zelfde resultaat, dus het ligt aan de makers van het theater.

https://imgur.com/a/6w39s
Scuby
16 november 2017, 04:39
Boys, begreep ik nou goed dat er een nieuwe ITO uit is? Of is dat een beta? Wat gaan we doen qua standaard?
Nighteyes
17 november 2017, 01:30
Voor zover ik gelezen heb is dit geen nieuwe release. kraus en een paar maatjes hebben zitten rommelen in de ito database en hun eigen mod gemaakt voor het ito theater. met toestemming van de makers weliswaar. een 80's versie. Ze hebben ook een trello board en op dit moment zit de mod nog helemaal vol met bugs. ik blijf er ver vandaan.

on a personal note, als ik het draadje zo lees, is kraus degene die het presenteert naar het open publiek toe, terwijl hij niet in het team zit die daadwerklijk met de mod bezig zijn. man wat een eikel.
If one million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Scuby
17 november 2017, 08:23
Voor zover ik gelezen heb is dit geen nieuwe release. kraus en een paar maatjes hebben zitten rommelen in de ito database en hun eigen mod gemaakt voor het ito theater. met toestemming van de makers weliswaar. een 80's versie. Ze hebben ook een trello board en op dit moment zit de mod nog helemaal vol met bugs. ik blijf er ver vandaan..


Ah duidelijk! Het gaat dus om een niet-ITO release (en met bugs). Wij vliegen standaard ITO dus ik hoef niets te veranderen aan bovenstaande lijst.

Scuby
5 februari 2018, 23:21
Alle hyperlinks in Post 1 ge-update met het nieuwe webadres van het BMS forum.
Scuby
12 augustus 2018, 20:47
Aegean Theater v.2.0 is gereleased (10 augustus 2018):

https://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?34071-Aegean-theater-v2-0-BMS-4-33
Scuby
16 augustus 2018, 09:50
1st post bijgewerkt,
Vordy
3 februari 2019, 20:47
Bestaat er een (Centraal) Europees theater, waarin ook NL??
Of is dat soms het (interne) 31st Trainings Theater v.0.3??
FSX had zoiets, was prachtig om boven NL te fladderen :-)
Cheers Vordy


Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Snowman
4 februari 2019, 11:08
Nee er bestaat geen gereleased theater met NL
Vordy
4 februari 2019, 23:50
Nee er bestaat geen gereleased theater met NL


Geen released, zeg je ;-) Dus er is er wel een, maar die is niet gereleased :dnknw ??

Cheers Vordy


Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Oceans
5 februari 2019, 08:13
Er zijn mensen bezig met het bouwen van Europese vliegvelden in BMS. Kijk maar eens op het YouTube kanaal van Falcas06. Dat zijn velden die nogal grof in de omgeving zijn neergelegd. Ik heb geen idee of er een planning aan vast zit en wat zijn bedoeling is.
Vordy
5 februari 2019, 08:36
Thx for the heads up.

Ben een absolute leek hoor, maar kennelijk is zo’n prachtige/gedetailleerde NL2000 scenery niet eenvoudig te ‘vertalen’ naar BMS.


Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Scuby
8 februari 2019, 14:09
Ik begreep dat wij de Lorik campaign veel vliegen? In dat geval wil ik hem hier toevoegen. Kan iemand a.u.b. ff typen/appen of dat eigenlijk een heel apart theater is?
Snowman
8 februari 2019, 17:24
Wat is je definitie?
Het is geen nieuwe omgeving.
Wel een andere campaign.
Ikzelf zou het geen nieuw theater noemen in de strikte zin maar gezien het doel van dit draadje: maakt volgens mij niet uit

Ps het moet apart geïnstalleerd worden
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]