Forum

[Algemene forums] Vragen over DCS / BMS en 31st

Kan ik iemand een plezier doen met mijn TM HOTAS Cougar profiel voor Foxy??

Raptor
10 augustus 2022, 17:13
Hoi, ik ben gloednieuw hier. Ik speel al lang in single player terwijl multiplayer nieuw zal zijn voor mij (zie ook mijn post in "Even voorstellen" forum hier).

Ik heb al die tijd gewerkt aan mijn Foxy profielen voor de Viper. Ik heb voor DCS 3 verschillende profielen:
- een profiel waarbij de S3 knop (shifted layer) het nadeel heeft dat op de MFD's FOV verandert wanneer je de S3 ingedrukt houdt in combinatie met andere knoppen (shifted layer). Dit was mijn eerste profiel en ik vond dit nogal vervelend.
- in het volgende profiel heb ik de S3 knop een delay gegeven van 1 sec. Dwz als je S3 1 sec ingedrukt houdt, dan werkt hij als FOV en als je hem kort ingedrukt houdt samen met een andere knop, dan zit je in de shifted layer. Andersom heb ik jammer genoeg niks gevonden online hoe dat moet (S3 kort indrukken voor FOV en lang voor shifted layer)
- het laatste profiel is eentje waarbij ik het dan toch maar geprobeerd heb om de shifted layer knop aan een andere toe te wijzen. Ik heb daarvoor gekozen voor de S4 paddle switch. Dit laat toe om de S3 knop gewoon als EXP/FOV knop te gebruiken en als je programma functies (shifted) wil oproepen, dan gebruik je gewoon de S4 paddle switch.

Ik zie hier geen knop om bestanden te delen. Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn profielen hier kan delen? Tenminste, als er interesse voor is natuurlijk.

Groeten,
Raptor
Nighteyes
12 augustus 2022, 20:05
Hoi Raptor.

Eenmaal door de iqt en online gaan dat soort dingen tegenwoordig het makkelijkste via discord en rechtstreekse hulp. We hebben genoeg mensen die goed met foxy overweg kunnen en je door dit probleem heen kunnen loodsen. Dit soort dingen vergen vaak ook veel uitleg en omdat allemaal te gaan intypen word denk ik wat veel werk.

If one million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]