Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Voorstellen Alex "Flyingbeaver"

Beaver
13 oktober 2022, 20:53
Hoi ik ben Alex "flyingbeaver"

Heb in het verleden aardig wat simulators versleten (flightsimulator series, novalogic F-16, Mig29, F22, zelfs toen de EF2000 simulator gekocht en sinds een jaar weer begonnen. Eerst met DCS (heb fc3 aangeschaft vanwege de mods en ben gek op de Jas39) en sinds ik mijn falcon 4 licientie weer terug had gevonden in een doos op de zolder falcon bms geinstalleerd. In mijn dagelijks leven ben ik programmeur van beroep dus overdag redelijk druk bezig. Dit is voor mij een goede uitlaatklep.

Ik ga mij nu eerst inleren in de IQT (had al aardig wat instellingen goed staan) en dan aanmelden voor de checkride.
Bubba
13 oktober 2022, 22:14
Hallo Alex,

leuk dat je ons gevonden hebt! Snel met die IQT aan de slag en dan zien we je snel in de virtuele skies!

Bubba
Beaver
13 oktober 2022, 22:24
Ga mijn best doen. Eerst even die docs lezen. Aantekeningen maken en die CCIP doen. Vlieg momenteel grotendeels Georgia en heb daar al menig Russische luchthaven plat gebombardeerd. Eerst een vlucht doen met SA5 installaties en daarna door in een strike missie geladen met GBU.
Bubba
13 oktober 2022, 22:33
Succes!
Easy
13 oktober 2022, 22:40
Hoi Alex,

Leuk! succes met de voorbereidingen. Weet je al of je IQT te doen in DCS of BMS? Singleseat Multirole Multisim

Groet,
Easy
Beaver
14 oktober 2022, 10:56
Ga hem voor BMS doen. Ik kan DCS wel draaien alleen online vind ik niet zo soepel lopen. DCS vreet geheugen als een bezetene.
Easy
20 oktober 2022, 22:57
Perfect! Als sead en gbu's al lekker gaan moet ccip en landen ook vast lukken. als je de iqt benodigdheden onder de knie hebt komt de verdieping vanzelf bij online vluchten; plan 'm in zou ik zeggen stok schreef de deur

Sinds kort hebben we onze discord trouwens gedeeltelijk opengezet, je vindt ons hier : https://discord.gg/VG4yEr5aKh
Beaver
21 oktober 2022, 14:22
CCIP lukt prima. Het enige wat ik nog niet echt helemaal volgens het boekje doe is gecontroleerd crashen aka landen terwijl ik hem wel netjes aan de grond krijg . Ben daar nu nog op aan het oefenen. Zal de discord toevoegen.
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]