Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Kevin "Sarax"

Sarax
30 oktober 2023, 20:35
Goededag allemaal,

Ben nog geen lid maar hey toch gelijk even voorstellen (dan zit het er op haha).

Mijn naam is Kevin 38 jaar oud, geboren en getogen Helmonder.
Ik ben ondertussen ook al evenjes getrouwd met mijn lieftallige vrouw heb ook een zoontje van 11 een hondje en 3 cavia's.

Mijn werk is Militair en ren daar rond als instructeur binnen de Koninklijke Landmacht.
Ooit eens begonnen als soldaat , fuselier infanterie bij het prinses irene brigade te Oirschot, daarna in den landen getrokken en als luchtdoelartellerist doorgepakt. Na 5 jaar was ik dat wel beu en wilde ik doorgroeien. Toen de overstap gemaakt richting de Koninklijke luchtmacht en daar uiteindelijk 9 jaar vol gemaakt als Korporaal en op het laatst waarnemend onderofficier. Toen toch maar weer eens doorgezet na een heftige uitzending om terug te keren richting de Koninklijke Landmachten mijn leven daar verder door te pakken als onderofficier. na 2 jaar voor de brigade te hebben gewerkt als verbindelaar ben ik uiteindelijk het rustige leventje op gaan zoeken als instructeur (wat je rustig noemt) bij een ROC school om het jonge grut op te leiden om later iets moois te maken binnen Defensie of in iedergeval genoeg handvatten te geven om zelfsturing te geven aan hun leven (ze zoeken het niet voor niks op).

Mijn vlieg ervaring:
Door ooit eens te zijn begonnen als Noob eerste klasse tijdens de geboorte jaren van Lockon modern air combat was ik opslag verliefd echter heeft mijn werk mij wel wat jaartjes gestagneerd.
Daar begonnen bij de =IA= "Iron Angels" (supervet man) daar tot Major door gegaan (als ik er dan ook nog eens het salaris bij kreeg was ik nog gelukkiger, bedenk ik me nu ).
Sinds een tijdje aanwezig bij RAFAIR UK maar dankzij mijn terugval van uitzending destijds ( een jaartje terug ) niet veel met hen gevlogen maar lekker als spelletje dingen gedaan.

ondertussen vlieg ik:

F-14 Tomcat (mijn lieveling)
F-18 Hornet (omdat het kan)
F-16 Viper/Fighting Falcon ( toch een soort roots).

het is heel wat en sommige mensen gaan heel diep in het spel en dat siert men vind ik, het mooiste blijft echter de nauwe samenwerking en stiekempjes toch de verantwoordelijkheid pakken en dat maakt toch weer de proffesionaliteit.

Ik ga hem nu echt afkappen want heb het gevoel dat ik aan het solliciteren ben haha. Als er vragen zijn van jullie kant dan hoor ik ze zeer graag!

De groetjes en hopelijk tot ingame!
Bubba
31 oktober 2023, 17:29
Hallo Sarax! Leuk dat je ons gevonden hebt. En kom zeker langs op ons Discord kanaal. Dan helpen onze instructeurs je op weg met de IQT en dan zie ik je snel in de virtuele skies!
Sarax
1 november 2023, 23:30
Top.

Ik zal aankomend weekend eens een kijkje nemen.

Dash
26 november 2023, 10:02
Welkom Kevin "Sarax"' , interesssante "'sollicitatie" We zien je wel online.....

Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]