Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen ..

Vordy
18 februari 2019, 23:53
Hallo 31st-ers,

Ik ben Peter Vorderman (callsign Vordy), woonachtig in Ruurlo (Achterhoek) en ben na een jaar of 4-5 sabbatical de BMS-draad weer aan het oppakken. Te mooi immers om helemaal aan de kant te gooien. Voorheen heb ik bij het 87th gevlogen als jongste bediende. Met wat hulp links en rechts heb ik Falcon met toebehoren nu weer aan de praat gekregen. Maar na alle technicalities nu ook het vliegen maar weer eens goed onder de knie krijgen. Formatie, tanker, laserbommen, SFO, AGM-65, ILS, dogfight 9X, BVR AMRAAM, HARM etc. etc, pffff ... Gelukkig ben ik er vanavond wel in geslaagd een mooi gebouw aan puin te gooien met een paar (domme) bommen en dat allemaal zonder te crashen, onder toeziend oog van Nighteyes. Dat betekent na deze IQT, dat ik binnenkort voor een welkomsvlucht word uitgenodigd. Waarbij ik hoop een aantal van jullie te ontmoeten en na de trip een (virtueel) biertje te kunnen aanbieden in de crewroom ;-)

Cheers Vordy



Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Mantaray
19 februari 2019, 10:46
Welkom Vordy
Velcro
19 februari 2019, 14:23
Welkom Vordy,

Velcro
Snowman
19 februari 2019, 15:56
Hi Vordy!
Knight
20 februari 2019, 18:35
Hi Vordy, Super leuk dat je de draad weer hebt opgepakt. Ik vind het zelf ook erg leuk om lid te zijn van het 31st VFS.
Buiten het online vliegen vond ik een hobby die (het klinkt misschien gek) een deel van mijn leven uit ging maken. Ik leerde mede virtuele piloten kennen die ik later op een van onze LAN meeting in Aalsmeer in real live ontmoete. Dacht soms ook wie zijn dat jho. rare gasten.. hahaha geintje hoor. hahaha niks van waar.

maar goed, wat ik eigenlijk wil zeggen dat er soms binnen het 31st VP (virtual pilots) komen en gaan is van personen, maar ik me echt thuis voel binnen dit stelletje ongeregeld. super gezellig.

Laten we snel eens afspreken of vlieg lekker mee na je FIRST FLIGHT !
Fluke
21 februari 2019, 16:30
Welkom terug in BMS
Rapcon
22 februari 2019, 03:36
Welcome back Vordy
Duck
23 februari 2019, 15:41
Welkom Vordy
Gezellig dat je je hebt aangemeld hier bij 31st! Hoop je snel in de lucht te zien :salute:
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]