Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Goedemiddag! Even voorstellen

Pilot_Jonas
30 maart 2019, 12:40
Goedemiddag hier,

Ik zal me kort voorstellen. Ik ben Jonathan, 24 jaren jong en ik woon in Zeeland (Tholen).
Mijn hobby's zijn motor rijden en simulatie games op de pc spelen. Heel veel ervaring met vlieg simulaties heb ik nog niet. Wel speel ik al een aantal maanden DCS, (en dan vooral uitgebreide modules zoals Spitfire en de Sabre) Ik speel met de Saitek X52 pro. Ik heb nog geen track IR of rudder padels. Maar die zitten er wel aan te komen!
Toevallig kwam ik bij het zoeken van groepen op het 31st uit en dat zag er heel gaaf uit. Ik zal best nog wel wat moeten leren en oefenen, maar dat vind ik juist het leuke aan die simulatie spellen.

Voor nu even genoeg getypt. Ik hoop jullie snel te spreken op de teamspeak, en in de virtuele lucht! :salute:
Diver
30 maart 2019, 16:55
Hoi Jonathan
Welkom hier! Pas wel op Falcon BMS kan verslavend zijn, vooral in multiplayer missions met bevriende piloten zoals we bij t 31st doen!
Groet
Diver
Snowman
30 maart 2019, 19:40
Welkom!

Probeer gewoon zo snel mogelijk je aan te melden ( Als je dat leuk vindt). Online leer je het meeste (en is veel leuker). Hoe dan ook veel plezier!

Groet snowman
Pilot_Jonas
31 maart 2019, 12:17
Haha, Bedankt voor de waarschuwing!
Pilot_Jonas
31 maart 2019, 12:19
Welkom!

Probeer gewoon zo snel mogelijk je aan te melden ( Als je dat leuk vindt). Online leer je het meeste (en is veel leuker). Hoe dan ook veel plezier!

Groet snowman


Ga ik doen! Vind het ook het leukst online te vliegen. Is het ook al mogelijk om bij jullie in de teamspeak te komen? Kan ik hier eventueel met iemand oefenen. Net even geprobeerd om een F16 op te starten maar dit is nog best lastig als je niet weet welke knoppen waarvoor dienen. :biggrin:
Fluke
31 maart 2019, 20:33
Welkom!

Je hebt al kennisgemaakt met de learning-curve, zie ik .

Je ontkomt niet aan (veel) lezen. Ik vind zelf de trainingsmissies (omschrijving in de Docs folder van BMS) best een mooi begin.

Veel plezier met BMS!
Easy
1 april 2019, 21:23
Welkom Jonathan, er is al een draadje hier wat je opweg helpt:

https://www.31st.nl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=36&id=1180&Itemid=156#10706

Sommige mensen lezen liever eerst de manual, anderen leren in het begin meer spelenderwijs door goeie instuctievideo's. Als je bij de laatste groep hoort, zet een grote kan koffie en kijk dit:

https://www.youtube.com/watch?v=zLpjwuEsTGc&list=PLNWTgpkCf1In7KDVZ1_pwQZ5BP2iS_3qi&index=19

Zo gauw je kan rampen, opstijgen, CCIP bommetjes gooien en landen gewoon meteen de IQT doen zodat je met ons mee kunt vliegen en leren.

overigens; trackIR kan best een investering zijn zeg maar; dit is een goedkoper alternatief, zelf jaren mee gevlogen: https://delanengineering.com/shop/DELANCLiP-Gamer-p43397050

groeten,
Easy
Mantaray
3 april 2019, 08:47
Welkom
Fluke
3 april 2019, 12:59
Jonathan, wellicht heb je iets aan de rampstart checklist?
Een handig documentje om het rampstarten wat overzichtelijker te maken.

Stuur dan even een PM met je email adres... (ik vermoed dat je nog niet bij de downloads op onze site kan: https://www.31st.nl/index.php?option=com_phocadownload&view=file&id=168:rampstart-checklist )
Pilot_Jonas
7 april 2019, 10:03
Bedankt voor het warme welkom hier :biggrin: Ik ga eens even in dat draadje kijken en de video ook. Bedankt voor alternatief voor Track IR.
Knight
11 april 2019, 23:00
Geef een brul en we gaan vliegen...

Regards

Knight
Knight
17 juni 2019, 22:36
Hi Jonas,, tijdje niets vernomen. lukt het met het instellen van de apparatuur en de trainingen ?
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]