Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

hallo allemaal

Ghosthunter
14 september 2019, 16:34
hallo 31st
ik ben bert en kom uit Hilvarenbeek
ik vlieg nu al een paar jaar online Vatsim met mijn 737 en meer.
ik ben 45 jaar jong
de callsign die zal me wel een keer gegeven worden door de piloten net als het echt zo gaat. hihi

ik kwam in 31st tegen en zou graag hier mee gaan vliegen met de mooie F16
ik hoop met veel plezier en lol en toch met zoveel mogelijk realisme in een spel te kunnen vinden (net als ik dat in vatsim doe met mijn 737)
wat kan ik nog meer over me zelf zeggen
denk dat dat vanzelf wel komt
mvg bert goumans
Hammer
14 september 2019, 22:17
welkom.

hoop je snel te zien in de lucht
Mobo: aorus master x570, Cpu: amd3700X, Gpu: nvidia rtx 2080 super Ram: 32gb 3200mhz corsair vengeance. Storage: intel 970 evo pro 1tb m.2 nvme ssd. Hotas: X56. VR: valve index. Headtracking: trackir
Ghosthunter
15 september 2019, 10:48
hoi
ja ben bezig met opstarten hoe kan ik samen online komen daar ik dat veel mooier vindt. vlieg all meer dan 600 uur vatsim
en hoe kan ik op teamspeak komen
Hammer
5 oktober 2019, 20:38
toegang tot onze teamspeak komt tijdens je IQT. dus als je je bij ons aanmeld. als je de IQT dus met success afrond (en geloof mij de drempel ligt zeer laag dus wees daar niet bang voor dat je er nog niet klaar voor bent. gewoon vol erin duiken en dan kom je vanzelf wel tegen hoe en wat) krijg je volledige toegang tot onze IQT en de whatsapp groep. op het forum zijn we veel minder actief dan op de whatsapp.

het is wel heel anders vliegen als zo'n grote bus met controllers op de radio enzo. dus dat zal wel een hopelijk leuke cultuur shock voor je zijn

heb ook met veel plezier een paar round the world trips gemaakt in mijn MD-80 op vatsim. helemaal leuk als er een controller mee huppelt van center naar center
Mobo: aorus master x570, Cpu: amd3700X, Gpu: nvidia rtx 2080 super Ram: 32gb 3200mhz corsair vengeance. Storage: intel 970 evo pro 1tb m.2 nvme ssd. Hotas: X56. VR: valve index. Headtracking: trackir
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]