Forum

[Algemene forums] Vragen over DCS / BMS en 31st

ministick x65f

Frankey Boy
11 november 2019, 17:52
Help!!!! de kursor gaat als een razende te keer op het radarscherm , ik krijg hem niet stil wanneer ik de ministick loslaat , hij gaat maar door, ik kan daardoor mijn doel niet locken,
welke instelling is hiervoor verantwoordelijk, de instelling is nu bands
wie kan mij dit uitleggen??
Oceans
14 november 2019, 22:09
Frankey,

Zelf heb ik ook een X65, maar ben zeker geen expert in het programmeren. Het werkt al enige jaren naar behoren en dan kom ik er niet meer aan. :-)

Ik heb even naar mijn eigen instellingen gekeken en ik zie 2 verschillen:

  1. De naamgeving van de functies. Jij hebt steeds Radar Cursor staan, terwijl ik daar RC heb. Volgens mij niet belangrijk.
  2. Jij hebt de functies toegewezen aan de knoppen Shift - Left, Shift - Right etc. Ik heb ze toegewezen aan Left, Right etc. Dit zou iets kunnen zijn. Mogelijk dat je voor de cursor besturing geen Shift functies moet/kunt gebruiken.

Maar nogmaals; ik ben geen expert.

Heb je dit al lang? Of is het plotseling opgetreden?
Frankey Boy
15 november 2019, 17:49
Dank voor je uitleg .
Ik kwam er bij toeval achter, deze hotas heb ik nog niet zolang en bij het oefen programma bommen en granaten wilde ik het doel op de mfd selecteren en toen vloog de cursor dwars door het beeld heen en weer zonder stil te staan out of scale . en met het toetsenbord reageerde hij wel normaal, knop ingedrukt ,,langzaam bewegen , knop los ,, stilstaan.
De hotas file en de key heb ik uit de BMS 4.34 pakket instelling. specifiek X65F gehaald.
Ook heb ik een pdf file van fluke maar daar is de ministik niet ingesteld.
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]