Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen: Wildman

Wildman
20 augustus 2019, 11:12
Dat grondeffect kent wel een keerzijde, Scooter. Het grondeffect gaat vaak gepaard met een drastische afname van de windsnelheid. Aangezien je doorgaans met headwind landt, is het kans van een stall bij te lage snelheid op final ongeveer net zo groot als het "drijven" op het grondeffect. Alleen zijn de gevolgen wat erger. Helaas heb ik beide zien gebeuren en heb ik ooit zelf een dergelijke stall NET op kunnen vangen.

Overigens ligt de voorbereiding op de checkride even op zijn gat. Mijn relatie is plotseling in rook opgegaan, dus ik heb even andere prioriteiten.
Scooter
9 oktober 2019, 21:20
Pfffff... sterkte kerel.

Ik was even een tijdje weg. Weg om mijn nieuwe job te gaan oppakken die ik per 1 september heb. En omdat ik daarmee de hele dag bezig ben met computers, Motion Control en simulatoren ...... heb ik even geen puf meer om dan 's avonds op zolder achter de PC te kruipen. Ook bleek bij een check dat alle instellingen van de TM Cougar en MFD's waren verdwenen. :facepalm:
Tevens was ik druk met de verbouwing van de slaapkamer....... dus al met al even geen tijd gehad.
Ondertussen wel lopen kwijlen van de nieuwe ontwikkelingen bij Microsoft en DCS. Die Viper in DCS is grafisch gezien wel heel erg gaaf.
Ik wil de draad weer oppakken en zal eens kijken of ik volgende week wat tijd kan vrijmaken om weer de boel op de rit te krijgen en mijn skill weer wat kan gaan verbeteren.

Ik hoop voor jou dat het ondertussen wat beter gaat. Altijd shit als een relatie gebroken wordt.

Misschien op de simdagen in het Aviodome as 2 of 3 november? Ik denk dat ik daar ook heen ga.


Gr,

Scooter
Wildman
30 december 2019, 12:17
Goedemiddag!

IQT is aangevraagd!!! Is er een mogelijkheid om het connecten met BMS server en teamspeak vooraf te proberen? Ik heb ongeveer alles onder de knie (geloof ik), maar heb beide nog nooit gedaan en wil niet gaan zitten stuntelen tijdens de daadwerkelijke IQT.

Thanks!
Snowman
30 december 2019, 14:36
Super goed!
Veel plezier alvast

Iqt is ook juist om je daarmee te helpen en te checken of alles goed gaat dus Just fly and enjoy
Wildman
30 december 2019, 15:35
Super goed!
Veel plezier alvast

Iqt is ook juist om je daarmee te helpen en te checken of alles goed gaat dus Just fly and enjoy


Roger!
Fluke
30 december 2019, 16:19
Leuk man! Komt goed
Wildman
14 januari 2020, 23:54
Geslaagd!

Met dank aan Nighteyes voor de uitmuntende instructie en de fijne sfeer!

[video width=425 height=344 type=youtube]orZqmG1TOBI[/video]
Easy
15 januari 2020, 11:32
Mooi Stefan, gefeliciteerd, tot maandag dan!
Vordy
15 januari 2020, 21:29
Congrats en welkom Wildman :salute:


Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Snowman
18 januari 2020, 22:53
Super!

Gefeliciteerd!!
Knight
18 januari 2020, 22:56
Tot Maandag. En gefeliciteerd. Cool
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]