Forum

[Algemene forums] Vragen over DCS / BMS en 31st

Waarom wordt de launch knop GRIJS. ???

Fluke
11 maart 2020, 21:28
Is het de-installeren van je AVG een optie voor je?
Oceans
12 maart 2020, 09:30
Frankey,

Door alle berichten ben ik even kwijt waar je nu bent en wat je wel en niet gedaan hebt.
Ben je al een keer helemaal opnieuw begonnen? Zoals in dit bericht geschreven?
Of misschien nog verder terug en je machine helemaal opnieuw installeren met Windows 10?
Denk ook goed na over je virusscanner. Mogelijk kan het BMS forum je daar nog bij helpen. Voor zover ik weet, is het zeker niet handig om meerdere virusscanners gelijktijdig te gebruiken.

Nog een tip om de stappen goed te kunnen reproduceren: Open een Word-document, beschrijf elke stap die je doet en maak van elke stap een screenshot die je ook in het Word-document vastlegt. Dat helpt ons ook om je beter te kunnen helpen.
Frankey Boy
12 maart 2020, 20:00
@ Oceans

Hoi Ik heb het hele lijstje afgewerkt zoals eerder beschreven, Dus vanaf 0
Alles opnieuw gedownload Dacht ik . Meteen na de download word U1 op gepakt en in quarantaine geflikkerd Binnen 5 sec.
En dat gaat maar door elke keer als de update klaar is RAM weg......
Ik kom hier echt niet meer uit.
Zoals Onix schrijft omtrent MD5 , De Hash die word weergegeven van de download met zijn gegevens. deze komen niet met elkaar overeen
Een Hash nr veranderd toch niet, voor en na het uitpakken.???

@ Fluke
Ik heb een 2 jarig abbo op deze Virus scanner genomen toen ik de nieuwe pc kocht.
aangezien ik hier nooit geen problemen mee had.
Maar nu wel..
Fluke
12 maart 2020, 20:06
Maar dan ben je er toch? Als de checksum / hash niet overeenkomt klopt je bestand niet...
Frankey Boy
12 maart 2020, 20:14
Hoe kom ik dan aan een goede update???
Ik heb nu net een download gedaan met media fire van de benchmarksite zelf en ook deze word weggegooid
Oceans
13 maart 2020, 08:54
Zojuist heb ik op mijn werk laptop zowel U1, als U2 gedownload vanaf Mediafire en door WinMD5Free gehaald. Beide hash-codes komen exact overeen met de waardes die op het Forum van Benchmark staan. Ook gaat mijn virusscanner (std. Windows Beveiliging) niet af.

Er vallen me nog een paar dingen op in je post van 12 maart 20:00u :
Alles opnieuw gedownload Dacht ik .

Wat bedoel je met: "Dacht ik" ? Als je alle eerdere downloads hebt weg gegooid, dan kan het toch niet anders dan dat je daar nieuw gedownloade bestanden hebt staan?


deze komen niet met elkaar overeen

Als dat zo is, dan is de rest verklaarbaar. Maar wijs je dan wel het juist bestand aan? Kun je WinMD5Free laten wijzen naar het U1.exe-bestand wat in de quarantaine folder geplaatst is? Maak dus ook deze folder leeg, voordat je de bestanden opnieuw download.


Een Hash nr veranderd toch niet, voor en na het uitpakken.???

Wat bedoel je met uitpakken? Zover ben je toch nog helemaal niet? Je schrijft dat de bestanden binnen 5 seconden "in quarantaine geflikkerd worden."


Ik heb een 2 jarig abbo op deze Virus scanner genomen toen ik de nieuwe pc kocht.
aangezien ik hier nooit geen problemen mee had.
Maar nu wel..

Je zou op het Forum van Benchmark nog eens specifiek kunnen zoeken op deze virusscanner. Misschien hebben anderen soortgelijke problemen en hebben ze een oplossing of workaround gepost.
Als dat niet lukt zou ik toch proberen om deze virusscanner helemaal te de-installeren en het even zonder te proberen.
En als laatste; als je een abonnement hebt gekocht, dan kun je misschien ook gebruik maken van een helpdesk van AVG. Die zou ik dan ook zeker raadplegen.
Onix
13 maart 2020, 09:01
@ Oceans

Zoals Onix schrijft omtrent MD5 , De Hash die word weergegeven van de download met zijn gegevens. deze komen niet met elkaar overeen
Een Hash nr veranderd toch niet, voor en na het uitpakken.???


Nee, een hash van 1 bestand hoort niet te veranderen door uitpakken. Dat kan een teken zijn van een echt virus (infectie past bestanden aan).

Had je ook nog een screenshot gemaakt van de niet kloppende hash?
Frankey Boy
15 maart 2020, 20:50
Ik ben er helemaal klaar mee , en heb AVG een schop gegeven. dit is de echte ware plaag geest
ben overgegaan op Avira en alles weer gedaan zoals omschreven en alles is weer goed en bruikbaar.
Hoop dat anderen deze ellende bespaart blijft. er is geen grotere ergernis dan tegenwerkende software.
everybody
Oceans
15 maart 2020, 23:00
OK, Mooi dat het opgelost is.
Veel vliegplezier gewenst.
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

  • [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]
  • [url]Link naar website[/url]
  • [url=link naar website]Tekst van link[/url]